Başkan Batur Konak'taki Dört Buçuk Yılını Değerlendirdi

Konak Belediye Başkanı Abdül Batur, Konak’taki dört buçuk yıllık hizmet dönemini Swiss Otel’de düzenlenen basın toplantısında değerlendirdi