Gündem

Erzin Kaymakamı Özaydın’dan Protokole Veda

Hatay’ın Erzin ilçesinde görev yaptığı süre boyunca yürüttüğü çalışmalarla dikkat çeken Kaymakam Onur Özaydın, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevine atanmasının ardından ilçe protokolüyle veda toplantısında bir araya geldi.

Ömer Halisdemir Kültür Merkezi Salonu’nda gerçekleştirilen programa, Belediye Başkanı Ökkeş Elmasoğlu, ilçe protokolü, daire müdürleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve basın mensupları katıldı.

Toplantıda konuşan Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevine atanan Kaymakam Onur Özaydın, görev yaptığı süre boyunca kendisine destek veren tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür ederek Erzin’de görev yapmaktan büyük memnuniyet duyduğunu, ilçede kurulan iş birliği ve dayanışmanın kendisi için önemli bir tecrübe olduğunu söyledi.

Duygusal anların yaşandığı programda Kaymakam Özaydın, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, muhtarlar ve basın mensuplarına katkılarından dolayı teşekkür belgeleri takdim etti. Katılımcılar da Özaydın’a yeni görev yerinde başarı dileklerini ileterek, Erzin’e yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevine atanan Kaymakam Onur Özaydın’ın önümüzdeki günlerde yeni görevine başlaması bekleniyor.