Osmangazi Belediyesi 2025 yılını, ‘Yılın Aydını’ olarak belirlediği Yaşar Kemal’e armağan etti.
Gündem Osmangazi’de ‘Yılın Aydını’ Yaşar Kemal 03.03.2025 - 17:25 03.03.2025 - 17:25 Bunlar da ilginizi çekebilir Uzman Çavuş Son Yolculuğuna Uğurlandı… Kurtbağı’nda Geleneksel Kayısı Festivali Coşkusu… Su Kuyusuna Düşen Koyunları İtfaiye Kurtardı Rehber Öğretmeninden 2026 YKS Değerlendirmesi… Erzin Kaymakamı Özaydın’dan Protokole Veda Unutma Hakkımız Var mı? Kızılay 93 Yaşındaki Halime Neneyi unutmadı Trafik Kazası iki yarali İnşaattan işçi düştü Baba ve Kızı Yan Yana Toprağa verildi