İşçilerin Kaldığı Dairede Yangın Paniği…
İşçilerin Kaldığı Dairede Yangın Paniği…
İçeriği Görüntüle
‘Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor’ programıyla vatandaşlarla bir araya gelen Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, "İstişare kültürüyle çalışıyor, ilçemizi geleceğe taşıyoruz" dedi.

Kaynak: RSS