Hatay Valiliği, Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı ve Ahbap Derneği iş birliğiyle hayata geçirilen yeni yerleşkenin açılış törenine Vali Mustafa Masatlı, Ahbap Derneği Kurucusu Haluk Levent, DOĞAKA Genel Sekreteri Oğuz Alibekiroğlu, kamu kurumlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, sporcular ve vatandaşlar katıldı.

Ahbap Derneği Kurucusu Haluk Levent, "Depremin ardından babalarını ve annelerini kaybetmiş birçok gençle konuştuk. Son 2 yılda sörfe inanılmaz bir ilginin oluştuğunu gördük. Valimizle yaptığımız görüşmelerin ardından Hatay Sörf Merkezi'nin yeni yerleşkesinin hayata geçirilmesi için destek verdik. Projenin önemli bir bölümünü Ahbap Derneği olarak üstlendik. Bugün bunun meyvelerini topluyoruz. Gençlerimiz milli takıma seçiliyor, uluslararası yarışmalara hazırlanıyor. Bundan dolayı çok mutlu ve gururluyuz" dedi.